(VIDEO) JIJIK ! Pengantin Ini Sanggup 'LAYAN' Semua Tetamu Semata-Mata Nak Kumpul Duit Pergi Bulan Madu

loading...


Di sebalik meraikan para tetamu dengan hidangan yang enak pada majlis perkahwinannya, seorang pengantin baharu di China bagaimanapun mempunyai cara yang lebih menarik untuk menghiburkan tetamu dengan membenarkan mereka meraba payudaranya.

Tindakan 'pengantin perempuan' itu yang membenarkan payudaranya diraba dan diramas tetamu lelaki mahupun perempuan adalah semata-mata untuk mengumpul wang bagi membolehkan dia dan suaminya berbulan madu, lapor beberapa media antarabangsa.

Rakaman pelik itu yang kini tersebar di media sosial didakwa dirakam di utara China ketika majlis meraikan pasangan pengantin baru terbabit.

Berdasarkan video berkenaan, beberapa tetamu dilihat mengelilingi pengantin perempuan itu dan menyerahkan sejumlah wang sebelum membolehkan mereka menyentuh dan meraba payudaranya.

Malah, pengantin yang lengkap memakai gaun bewarna putih itu tanpa segan silu menarik kepala tetamu lelaki dan meletakkan di atas dadanya, selain dia turut dilihat melondehkan bajunya sehingga menampakkan payudaranya.

Tidak hanya meraba, para tetamu turut menggunakan peluang itu untuk merakam gambar bersama pengantin baharu terbabit.

Bagaimanapun, identiti wanita itu belum diketahui dan segelintir pengguna media sosial mendakwa video tersebut dirakam di sebuah kelab malam kabaret di Thailand yang dipenuhi dengan pelancong China.
Share this article :
+
0 Komentar untuk "(VIDEO) JIJIK ! Pengantin Ini Sanggup 'LAYAN' Semua Tetamu Semata-Mata Nak Kumpul Duit Pergi Bulan Madu"

 
Template By Kunci Dunia