Semuanya Bermula Bila Aku Cuti Sakit Dan Duduk Di Rumah Je, Tiba-Tiba Ada Mesej Masuk, Bini Aku Yang Baca Kerana Nombor Tu Aku Tak Kenal Aku Cakap Pada Bini yang aku tak kenal, dah pegi pejabat baru aku tahu kerani tu yang mesej. lepas tu nak dijadikan cerita bila dia pindah office, kami kerap pulak berhubung sampai dia panggil aku sayang tapi bini tak tahu, bini aku mula tak sedap hati dan dia selalu berdoa dan buat solat hajat, akhirnya Allah tunjukkan.... | News

loading...


Share this article :
+
0 Komentar untuk "Semuanya Bermula Bila Aku Cuti Sakit Dan Duduk Di Rumah Je, Tiba-Tiba Ada Mesej Masuk, Bini Aku Yang Baca Kerana Nombor Tu Aku Tak Kenal Aku Cakap Pada Bini yang aku tak kenal, dah pegi pejabat baru aku tahu kerani tu yang mesej. lepas tu nak dijadikan cerita bila dia pindah office, kami kerap pulak berhubung sampai dia panggil aku sayang tapi bini tak tahu, bini aku mula tak sedap hati dan dia selalu berdoa dan buat solat hajat, akhirnya Allah tunjukkan.... | News"

 
Template By Kunci Dunia