(VIDEO) ASTAGHFIRULLAH !!! TAK SANGGUP TENGOK !!! Pasangan Ini Digelar BINATANG Kerana Tindakan Mereka Yang....

loading...


Satu rakaman CCTV di sebuah jalan menunjukkan, satu pasangan melakukan hubungan seks di tepi jalan setelah mereka di lihat memberhentikan kereta di situ.

Aksi mereka itu dirakamkan oleh kamera litar tertutup (CCTV) yang di letakkan di kawasan tersebut. Kedua-dua mereka menaiki kereta tersebut dalam keadaan bogel.

Video itu telah di muat naik oleh seorang natizen di laman sosial Facebook dan mendapat pelbagai respons daripada rata-rata natizen yang menontonnya.

Mereka dilihat sengaja melakukan perkara tersebut mungkin dengan niat untuk mencari kelainan dalam hubungan tersebut.

Namun perlu kita ingat bahawa antara perkara yang membezakan antara kita dan haiwan adalah sifat malu. Kini pasangan tersebut telah meletakkan diri mereka setaraf dengan haiwan.
PRU14.tv

Share this article :
+
1 Komentar untuk "(VIDEO) ASTAGHFIRULLAH !!! TAK SANGGUP TENGOK !!! Pasangan Ini Digelar BINATANG Kerana Tindakan Mereka Yang...."

There's nothing new or shocking about the video or obscene image taken. What is more amazingly stupid is the title that somewhat tells me it's made viral by a muslim who tries to be holy by quoting the 'ASTAGHFIRULLAH' phrase, and follow by 'TAK SANGGUP TENGOK (can't watch this)' So to summorized, a 'wanna-be-holy' muslim knew that it's wrong to watch and yet he watched it, and worst still made it viral through the internet.

 
Template By Kunci Dunia