Wanita OKU Yang Jadi Mangsa Rogol Enggan Berpisah Dengan Anaknya

loading...

Walaupun keadaannya tidak mengisinkan,ia berusaha menyusui banyinya sendiri meskipun bayi diangkat dengan bantuan orang lain.
Yanti,seorang gadis oku yang lumpuh dan hanya melihat dunia di sekitarnya sahaja,ketika pemberita sampai di tempat tinggalnya.yanti masih bisa menjawab salam meskipun suranya tidak jelas.
Ia terletak lemah tak berdaya di lantai tikar yang hampir usang buatan ibunya,kemudian ia mengerang dan melenguh tanpa jelas ,apa maksud dan ucapannya itu?yang jelas tidak lama selepas itu secawan teh panas di hantar oleh seorang wanita separuh baya kepada kami bertiga.
Disamping yanti terbaring bayi kecil Putih comel yang di lahirkannya lapan bulan lalu,disinilah keistimewaan yanti yang tidak di miliki oleh orang lain.
Disaat manusia lainnya sanggup membuang dan membunuh bayi mereka yang tidak mereka inginkan yanti malah memelihara bayinya meskipun itu adalah hasil dari seorang lelaki yang tidak memiliki hati perut yang sanggup merogolnya.
Bahkan kata ibunya apabila ada orang kampung yang datang cuba mengambi bayi yanti untuk di jaga,yanti akan marah dan memeluk anaknya dengan erat sambil menangis .
“Ia tetap mempertahankan bayi yang dilahirkannya itu agar tetap berada disampingnya.,.”kata ibunya



Share this article :
+
This is the oldest page
0 Komentar untuk "Wanita OKU Yang Jadi Mangsa Rogol Enggan Berpisah Dengan Anaknya"

 
Template By Kunci Dunia